Musíte v práci řešit vypjaté, konfliktní situace? Máte ve svém týmu „potížisty?“ Potřebujete komunikovat s nespokojenými zákazníky? Pokud jste třikrát odpověděli ano a potřebujete výše zmíněné ovládat v anglickém jazyce, pak právě vám je určen náš workshop.
Osvojíte si základní psychologické, komunikační a vyjednávací techniky, které lze použít v obtížných situacích jak v pracovním, tak i osobním životě.
Cíl
- Osvojit si základy vyjednávání a efektivní komunikace (nejen) ve vypjatých situacích
- Naučit se asertivnímu a konstruktivnímu přístupu k řešení konfliktů
- Naučit se porozumět potřebám komunikačního partnera, dovést vyjednávání do zdárného konce
- Osvojit si techniky, jak vycházet s problematickými lidmi, agresory a zkvalitnit vztahy na pracovišti
- Zvládat rozhovory na nepříjemná, konfliktní témata
- Naučit se, jak pracovat se vztekem
- Vylepšit jazykové kompetence v angličtině
Obsah
- Jak vycházet s kolegy „potížisty“
- Zvládání agresorů a práce se vztekem
- Jak porozumět potřebám komunikačního partnera
- Jak konflikt neeskalovat
- Konstruktivní, nikoli destruktivní kritika
- Rozhovory v nepříjemných situacích
- Ukázky a praktická cvičení, workshop je interaktivní, vyžaduje zapojení účastníků
Cílová skupina
- Workshop je vhodný jak pro ty, kdo musí ve svém zaměstnání řešit problematické a konfliktní situace a potřebují zlepšit vztahy na pracovišti, tak pro ty, kdo se chtějí naučit základům efektivní komunikace, vyjednávání a zdokonalit znalost anglického jazyka
- Počet účastníků: 5 – 8
Doplňující informace
- Cenu workshopu vám zašleme na vyžádání. Stačí napsat ZDE
- Poznejte lektora Radka Wojtanovského, formu a styl workshopu na naší ochutnávce zdarma
- A aby vám neutekla žádná novinka, sledujte nás na LI!
Návaznost kurzů
JAK SE NAUČIT ŘÍKAT „NE“! → Komunikace a vyjednávání v obtížných situacích (v AJ) → TELEFONOVÁNÍ JE HRA