Bez ohledu na to, zda jste nováček v oblasti komunikace po telefonu nebo chcete zdokonalit své stávající schopnosti, tento workshop vám poskytne praktické nástroje a tipy, které můžete okamžitě začít využívat. Připravte se na interaktivní a inspirativní zážitek, který vás provede světem telefonní komunikace jako nikdy předtím.
Získáte praktické dovednosti, které vám pomohou posílit vaše vztahy s klienty a zvýšit efektivitu vašich telefonních hovorů. Dále si osvojíte, jak přirozeně komunikovat s klienty, psychologické, komunikační a vyjednávací techniky, které lze v telefonování použít a tím zlepšit efektivitu pracovních telefonních hovorů.
Jedná se o interaktivní prezenční workshop pro cca 10-15 účastníků, kde je vítána aktivita účastníků.
Časová náročnost základního bloku je 6 hod. s možnými úpravami dle podmínek.
Cíl
- Získat dovednost přirozené telefonické komunikace s klienty
- Upevnit své komunikační schopnosti a dovednosti
- Naučit se pracovat s hlasem
- Najít optimální cestu při řešení požadavků zákazníků
- Naučit se asertivnímu a konstruktivnímu jednání v obtížných situacích
- Naučit se porozumět potřebám komunikačního partnera, dovést hovor do zdárného konce
- Osvojit si techniky, jak vycházet s problematickými lidmi, agresory při telefonním kontaktu
Obsah
- Úvod do telefonování (Dozvíte se, proč je telefonování pro business důležité. Co je to profesní komunikace a mezilidské vztahy při telefonování. Co jsou „dobré“ a „špatné“ hovory.)
- Verbální a vokální komunikace (Řekneme si, jak je důležité pracovat se svým hlasovým projevem.)
- Další specifika telefonování (Znáte pravidla jasné a přátelské komunikace, naslouchání, postavení otázek a umění udržet konverzaci ve správném směru?)
- Osnova hovoru (Ukážeme si, co vše by měl obsahovat správně odvedený hovor, a vytvoříte si vlastní osnovu.)
- Praktické cvičení
Cílová skupina
Kurz je vhodný pro širokou škálu účastníků, včetně:
- začátečníků a pokročilých telefonistů, kteří chtějí zdokonalit své dovednosti
- lidí, kteří telefonní přístroj používají jako důležitý nástroj v práci
- těch, kdo chtějí zvládnout efektivní techniky telefonování
- osob, kteří touží poznat nejnovější trendy a účinné postupy v oblasti telefonické komunikace s důrazem na dosažení pozitivních výsledků
- a všech, kdo se snaží překonat překážky, problémy nebo obavy spojené s telefonováním
Doplňující informace
- Cenu workshopu, objednání a další informace vám rádi zašleme. Stačí napsat ZDE nebo nám zavolat na 777 758 638. Případně pošlete nezávaznou poptávku.
- Poznejte lektorku Janu Pituchovou, odbornici v oblasti efektivní komunikace.
- Mnohé z našich kurzů můžete vyzkoušet na ochutnávce zdarma, přihlaste se ještě dnes!
- A aby vám neutekla žádná novinka, sledujte nás na LI!
Návaznost kurzů
KOMUNIKACE A VYJEDNÁVÁNÍ V OBTÍŽNÝCH SITUACÍCH → Telefonování je hra → TAJEMSTVÍ TIME MANAGEMENTU 21. STOLETÍ